אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי שתהיו מרוצים, עם זאת כמאמר הפתגם הידוע "טעות לעולם חוזרת" ולעיתים מתרחשת תקלה - אל תהססו לפנות אלינו, אנחנו כאן כדי לסייע.

="elementor-tab-title-3711">

אם עוד לא עברו שבועיים מאז שקיבלתם את החבילה, שלחו לנו תמונה של הספר לכתובת: email@example.com או כתבו לנו בהודעת וואטסאפ.

="elementor-tab-title-3712">

במקרה זה תצטרכו להראות שאכן היה קיים פגם ולשלוח אלינו תמונה לבדיקה. בבקשה צלמו את הפגם הפנימי ואת הכריכה החיצונית ושלחו אלינו.

="elementor-tab-title-3713">

ראשית, בדקו בבקשה אם לא נפלה טעות בהזמנה שלכם באתר, תוכלו לבדוק זאת במייל שקיבלתם בעת ההזמנה.

="elementor-tab-title-3714">

צרו איתנו קשר באחד מערוצי ההתקשרות ונשלח אליכם מיד את הספרים שהזמנתם.

="elementor-tab-title-3715">

במידה ולא עברו 14 יום מיום הקניה, ולא נעשה שימוש בפריט שהוזמן, כתבו לנו ונמצא את הדרך הנוחה עבורכם לבצע החזרה. (תידרש השתתפות בעלות המשלוח)

="elementor-tab-title-3716">

 נשמח שתיצרו איתנו קשר ומצא את הדרך הנוחה ביותר לבצע עבורכם את ההחלפה. (בתיאום מראש בלבד)

יש משהו נוסף שלא חשבנו עליו?
כתבו לנו למייל: email@example.com או בוואטסאפ, אנחנו תמיד שמחים לשמוע!

X