אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי שתהיו מרוצים, עם זאת כמאמר הפתגם הידוע "טעות לעולם חוזרת" ולעיתים מתרחשת תקלה - אל תהססו לפנות אלינו, אנחנו כאן כדי לסייע.
קיבלתם ספר פגום במשלוח?
אם עוד לא עברו שבועיים מאז שקיבלתם את החבילה, שלחו לנו תמונה של הספר לכתובת: email@example.com או כתבו לנו בהודעת וואטסאפ.
הפגם הסתתר בין דפי הספר?
במקרה זה תצטרכו להראות שאכן היה קיים פגם ולשלוח אלינו תמונה לבדיקה. בבקשה צלמו את הפגם הפנימי ואת הכריכה החיצונית ושלחו אלינו.
קיבלתם את הספר הלא נכון?
ראשית, בדקו בבקשה אם לא נפלה טעות בהזמנה שלכם באתר, תוכלו לבדוק זאת במייל שקיבלתם בעת ההזמנה.
טעות שלנו?
צרו איתנו קשר באחד מערוצי ההתקשרות ונשלח אליכם מיד את הספרים שהזמנתם.
מתחרטים על ההזמנה? 🙁
במידה ולא עברו 14 יום מיום הקניה, ולא נעשה שימוש בפריט שהוזמן, כתבו לנו ונמצא את הדרך הנוחה עבורכם לבצע החזרה. (תידרש השתתפות בעלות המשלוח)
רכשתם ספר בנוסח הלא נכון? התחרטתם על הצבע?
נשמח שתיצרו איתנו קשר ומצא את הדרך הנוחה ביותר לבצע עבורכם את ההחלפה. (בתיאום מראש בלבד)
יש משהו נוסף שלא חשבנו עליו?
כתבו לנו למייל: email@example.com או בוואטסאפ, אנחנו תמיד שמחים לשמוע!